4 Ocak 2014 Cumartesi

Clinique Chubby Stick İntense

Kısacık bir aradan sonra tekrar birlikteyiz bugün yeni keşfettiğim fakat keşfettikten sonra 'Aman tanrım nasıl daha önce almam!' dediğim bir ürünle karşınızdayıııım:)

Clinique Chubby Stick İntense ;


Bu rujların en sevdiğim özelliği gerçekten dudaklarınızı yumuşacık yapıyor öyle kalıp halinde durmuyor hele de kuru dudaklara sahipseniz hem nemlerdirsin hem bakım yapsın diyorsanız buradan inceleyebilirsiz pişman olacağınızı düşünmüyorum :* 

Ben de şu anlık 2 rengi var aşağıdada görüldüğü gibi biri hoş bir kırmızı -ki ben kendime kırmızı ruj yakıştıramamama rağmen bu rengi çok sevdim- diğeride mürdüm rengi desek yanlış olmaz heralde :) Bu renk bir ruj almak hep aklımdaydı kavuştuğum için mutluyum :) 



Clinique online alışverişimi yaparken çok şanslıydım çünkü yılbaşı olduğu için kırmızı Chubby Stick im bana hediye oldu en üstteki resimdede gördüğünüz gibi diğerinin birazcık ufağı biri 3gr iken diğeri 1.5 gr. 

Aşağıda rujların arasındaki ton farkını görebilmeniz için iki dudağıma ayrı ayrı sürdüm-kendimi biraz aykırı hissetmeme sebep oldu tabii çok kısa bir süreliğine :p- gün ışığında çektiğim için renkler biraz daha açık çıktı aslında pigmentasyonu kesinlikle bu kadar az değil özellikle alt dudağımda olanın o yüzden aklınız karışmasın. Yukarıdaki resimde renkler çok daha net  ona göre karar verebilirsiniz vee denemenizi tavsiye ediyorum. Ben koyu renk ruj sürmeyi pek tercih etmeyen biri olarak bu kadar sevdim ve diğer renklerini de ilerleyen zamanlarda elde etmeyi planlıyorum :)

 Numaraları aşağı yazacağım bağlantısıyla birlikte mutlu haftasonlarıııı :*


Clinique Chubby Stick İntense;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)