3 Ocak 2014 Cuma

Clinique Ürün Tanıtımı

Herkese merhaba! Bugün sizlerle clinique online alışverişimde sahip olduğum parçaların bazılarını tanıtacağım.Hepsini tek bir post halinde kısa kısa yazmaktansa birkaç parça halinde güzelce yazmayı tercih ettim.Ve başlıyoruz!


İlk olarak Clinique take the day off makeup remover ;



Makyaj temizleyicisi 30 ml normalde çok daha büyük boyutlarda satılıyor fakat ben paket şeklinde aldığım için(ilerleyen yazılarda göstereceğim) bu boyunu yollamışlar.Zaten çok arayacağım bir ürün olmadığını başta söylemem lazım göz makyajı için kullandım makyajı çok güzel çıkarıyor yağ kalıntısı izi bırakmıyor ama belkide fiyatının yarısındaki hatta daha ucuz makyaj temizleyicileri de aynı şekilde göz makyajınızı çıkaracaktır.Aynı görevi yerine getirecektir.Aklınızda kalmasın yani:p

İkinci olarak Clinique quickliner for eyes intense ;

Uygulaması çok rahat ve kolay bir ürün yumuşacık :) Kendi halime kalsam ve bir kozmetik markete girsem bu renk bir eyeliner alır mıydım? Tabiki hayır neden bilmiyorum ama bu tarz ürünlerde elim hep siyaha gidiyor belki de zamanla beni renkli renkli ürünlerle görürsünüz kim bilir :D



Gördüğünüz gibi mekanızmalı bir ürün çok yumuşak olduğu için fazla bereketli olacağını hiç sanmıyorum zaten resimde gözüktüğü gibi içinde çokta yok ki daha ilk kez uyguladım.Ama bu rengi sevdim siyah kadar keskin durmak yerine daha sıcak bir görünüm oluşturdu ben sadece maskara kullandım tamamlayıcı olarak ama farlar yardımıyla harika bir görünümün tamamlayıcısı olabilir.


 Evet burada uygulanmış halini görüyorsunuz.Kuyruk kısmını pek yapamadım ama beni hoş göreceğinizi düşünüyorum :) :)


Ve üçüncü olarak Clinique 3 adımlı temizleme kiti testerlarını geliyoruz;

Clinique online alışverişlerinizde seçeceğiniz 2 tester ı size yolluyorlar ve böylece bizde merak ettiğimiz ürünleri deneme fırsatı buluyoruz. 

Yüz temizleme jeli sadece tek kullanımlık olmasına rağmen o kadar çok sevdim bağlandım ki büyük boyunu almayı düşünüyorum.Öncelikle ben göz makyajımı temizledikten sonra kullandım ve hiçbir makyaj kalıntısı kalmadı yüzümün gerçekten ferahladığını ve temizlendiğini hissettim. 3adım içerisinde en en çok sevdiğim adım 1. si oldu eğer sizde yüz temizleyici jel istiyorsanız bir yerden tester edinip deneyebilirsiniz güzel bir ürün  olarak hafızama kazındı :)

Cildi arındırıyor bu kesinlikle hissediliyor ama nemlendirmesi oldukça zayıf 3. adım olmasaydı botokslu gibi gezecektim galiba evde :)
Cildi temizliyor arındıryor ama ben bu kadar gergin bir hissiyatı sevmiyorum bu tabikide ama bu tercih meselesi belki aranızda bunu çok sevenler olabilir belkide ama benim için severek kullanabileceğim bir ürün değil.


Veee son adımımız 3. Adım Nemlendirin
Evet Clinique in son zamanlarda adından epey söz ettirdiği nemlendiricisi Dramatically Different Nemlendirici Losyon ben yüzüme nemlendirici krem çk nadiren kullanırım (makyaj öncesi hariç) ama bu krem gerçekten inanılmaz bir yumuşaklık veriyor ve 2. adımın neden o kadar gergin bir his bıraktığını anlamamızı sağlıyor.Nemlendiri losyonun azıcık bir miktarı bile cildinizi yumuşacık yapmaya yetiyor güzel bir nemlendirici arayanlar varsa içinizde bu ürüne bir göz atsın derim.

Clinique alışverişimin geri kalan ürünlerini beklemede kalın mutlu günler :*




2 yorum:

  1. çok güzel bi yazı olmuuuuşş :) eyelinerın rengini ve numarasını çok merak ettim, yazmamışsın. ama çok yakışmıış :) :* bi de tester olayını çok sevdimm. eğer alışveriş yapacak olursam kesinlikle internet alışverişini deneyeceğim :) ilk yazın hayırlı olsun ve uğur getirsin sanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım çok daha güzelleri olur zamanla :) Eyelinerın rengi 18 intense black honey :*

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)