5 Ocak 2014 Pazar

2013 Favorim;Loreal Le Blush Allık 120 Rose


Clinique alışverişime biraz ara verip sizlere en beğendiğim allığı yazmaya karar verdim :) 


İlk aldığım zaman sen bu zamana kadar nerelerdeydin diye isyan ettiğim allık.Tam olarak istediğim tonda bir allık olduğu için vazgeçilmezlerim arasında yerini aldı.


Allıkta şeker pembesi renkler beni cezbediyor belkide ten rengim açık olduğu için olabilir ama bir görseniz allık alırken hep pembe ve tonları açık pembe koyu pembe ... :D Ama bundan sonra şeftali tonlarına da yönelmeyi düşünüyorum güzel bir öneriniz varsa bana yorum yapmayı unutmayın :*


Evet şimdi bu allığı neden bu kadar çok sevdiğim konusuna geçelim. Öncelikle taşınabilirliği ve içindeki küçük fırçası beni cezbetti her zaman yanımızda kolayca bulunabilecek bir ürün ve küçük durduğuna bakmayın inanılmaz bereketli neredeyse 1 yıl olacak kullanalı ama hala gördüğünü gibi çok çok azıcık bir azalma var.   

Ve içindeki fırçasıyla uygulama yapmak gerçekten çok rahat ve kolay sık ve kısa kıllardan oluşuyor olması kontrolu çok rahat sağlamamıza yardımcı oluyor.

En en önemlisi pigmentasyonu oldukça iyi,çok azıcık bir miktarla bile çok tatlı bir pembelik yakalayabilirsiniz yanaklarınızda. Sizde benim gibi pembe tonlarına hayır diyemiyorsanız bir göz atın derim tık tık 



Evet ben sizin için denedim ve daha rahat gözlemleyebilmenizi sağladım.Dediğim gibi ben çok az bir miktar kullanıyorum yanaklarda daha doğal bir görüntüyü seviyorum.Bu tamamen sizin tercihinize kalmış.:)


Yüzümde uygulanmış şeklide aşağıda yer alıyor çok çok az miktarla hafif bir pembelik veriyor ve ben daha soft bir görüntü elde ediyorum böylece siz kendi tercihinize göre daha hafif ya da daha yoğun bir uygulama yapabilirsiniz.


2013'ün favori allığı diyebilirim.Hatta daha uzun bir süre favorilerimden çıkmayacak gibi duruyor.

Le Blush 120 Rose 

Mutlu Pazarlar :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)